Táto stránka je doplnkovým krokom k úvodnej stránke modelu. Kliknutím na tlačidlo sa dostanete späť.
Otázky a odpovede

Karta Powerpass

Aplikácia a nabíjanie

Čo je Powerpass?

Powerpass je verejné nabíjacie riešenie pre zákazníkov Škoda, ktoré im umožňuje nabíjať kdekoľvek v našej sieti pomocou jedinej karty a aplikácie.

Ako môžem získať Powerpass?

Stiahnite si aplikáciu myŠkoda do svojho mobilného zariadenia z App Store alebo Google Play, vyplňte svoje osobné údaje, vyberte si tarifu a objednajte si RFID kartu.

Je Powerpass dostupný aj pre PHEV?

Samozrejme – dá sa použiť pre všetky elektrifikované automobily Škoda.

Kde môžem nabiť svoje vozidlo?

Powerpass vám poskytuje prístup ku komplexnej nabíjacej sieti. Pomocou nabíjacej mapy v aplikácii nájdete podporované nabíjacie stanice.

Karta je zmluvná, takže na jeden účet pripadá 1 karta. Znamená to, že aj aplikáciu je možné stiahnuť len do jedného zariadenia alebo ju môžem použiť na viacerých telefónoch/tabletoch?

Do svojho účtu sa môžete prihlásiť z viacerých zariadení.

Ako a v akej forme sa podpisuje zmluva poskytovateľa mobilných služieb (MSP) medzi Elli a zákazníkmi?

Neexistuje žiadna fyzická zmluva na podpis. Namiesto toho sa zmluva dokončuje digitálne prostredníctvom registrácie zákazníka. V rámci procesu registrácie sa vyžaduje, aby ste vyjadrili súhlas so Zmluvnými podmienkami.

Čo mám robiť, ak autentifikácia na stanici nefunguje?

V aplikácii Powerpass skontrolujte, či máte aktívne predplatné a či máte spárovanú kartu RFID a nastavenú ako predvolenú pre nabíjanie.

Ak aplikácia nefunguje, použite kartu RFID na overenie a nabitie. Ak ide o opakujúci sa problém, kontaktujte zákaznícku podporu pomocou kontaktných údajov na karte RIFD alebo v aplikácii.

Čo mám robiť, ak autentifikácia s mojou kartou RFID nefunguje?

Kontaktujte linku zákazníckej podpory nabíjacej stanice (podrobnosti nájdete na nabíjacej stanici).

Čo mám robiť, ak sa stanica nenabíja?

Ak stanica nereaguje alebo nedodáva elektrinu, kontaktujte linku zákazníckej podpory pomocou údajov uvedených na nabíjacej stanici.

Čo mám robiť, ak nevidím svoju históriu nabíjania?

Dokončená relácia nabíjania sa nemusí zobraziť okamžite. To znamená, že sa stále spracováva medzi operátorom nabíjacieho bodu (CPO) a poskytovateľom služieb mobility (MSP). Počkajte do nasledujúceho dňa a ak sa posledná relácia nabíjania stále nezobrazí, kontaktujte zákaznícku podporu pomocou kontaktných údajov na karte RIFD alebo v aplikácii.

Môžem s Powerpassom nabíjať aj iné auto ako Škoda?

Áno môžete. Ak však vaše auto nie je Škoda iV, môžete sa zatiaľ zaregistrovať len do tarify Charge Free.

Môžem získať Powerpass, aj keď sám nevlastním auto Škoda iV, ale požičiavam si ho alebo ho inak používam?

Áno, môžete, ale zatiaľ sa do tarify Charge Free môžete zaregistrovať len v prípade, že nevlastníte vozidlo Škoda iV.

Kde môžem nabiť svoje auto na verejnosti?

S Powerpassom môžete svoje auto nabiť na viac ako 300 000 nabíjacích staniciach po celej Európe. Všetky tieto stanice nájdete v aplikácii Powerpass.

Aké funkcie získam s aplikáciou Powerpass?

V prvom rade si môžete kartu Powerpass objednať prostredníctvom aplikácie. Aplikácia je navyše nabitá užitočnými funkciami, ako je funkcia vyhľadávania a hľadania nabíjačiek, diaľkové ovládanie nabíjania a história nabíjania. Môžu vám byť ponúknuté aj špeciálne ponuky. Pomocou aplikácie Powerpass môžete dokonca sledovať svoje domáce nabíjanie pomocou nabíjačky Škoda iV Charger.

Aké typy nabíjania môžem získať pomocou Powerpass?

Powerpass poskytuje prístup ku všetkým typom verejného nabíjania, či už striedavým alebo jednosmerným, a navyše môžete využívať aj super rýchle nabíjacie stanice IONITY.

 

 

Ceny a tarify

Aké tarify ponúka Powerpass?

Môžete si vybrať z troch taríf – Charge Free, Simply Charge a Charge Faster. Viac informácií nájdete v našej kalkulačke Powerpass.

Čo zahŕňa tarifa Charge Free?

Toto je naša základná tarifa. Umožňuje vám nabíjať bez akéhokoľvek mesačného poplatku. Ak cestujete na dlhšie vzdialenosti, mali by ste zvážiť buď tarifu Simply Charge alebo Charge Faster, pretože ponúkajú lepšie ceny za nabíjanie.

Čo zahŕňa tarifa Simply Charge?

Táto tarifa je vhodná, ak cestujete na dlhšie vzdialenosti. Platíte mesačný poplatok, ale potom získate nižšie ceny ako tarifa Charge Free pre AC a DC nabíjanie.

Čo zahŕňa tarifa Charge Faster?

Táto tarifa je vhodná, ak cestujete na dlhšie vzdialenosti a chcete nabíjať rýchlejšie a lacnejšie. Platíte mesačný poplatok, ale potom získate nižšie ceny ako tarify Charge Free a Simply Charge pre AC, DC a najmä rýchlonabíjanie IONITY.

Je cena nabíjania za KWh nižšia ako oficiálna cena?

Ceny stanovuje spoločnosť Elli s cieľom ponúknuť konkurenčné ceny, najmä v porovnaní s „ad-hoc“ cenami.

Zahŕňa tarifa nejaké skutočné spoplatnenie alebo je to len fixný poplatok za prístup?

Tarifa vám poskytuje prístup k nabíjacím staniciam v celej Európe. Samotné nabíjanie nie je zahrnuté v tarife. Za energiu nabíjania vášho auta platíte samostatne na základe skutočnej spotreby.

Ako sa cena zobrazuje zákazníkom?

Cena sa vám zobrazí pri nabíjacom bode na mape.

Ako mi budú účtované poplatky?

Na začiatku každého nového mesiaca dostanete faktúru s podrobnosťami o všetkých vašich účtovných reláciách.

Čo mám robiť, ak nevidím svoje faktúry?

Ak nedostanete faktúru do 5. dňa v mesiaci, skontrolujte, či je vo vašom zozname adresátov povolená adresa noreply@powerpass.notifications.elli.eco. Ak je a faktúra zostáva nedostupná, kontaktujte zákaznícku podporu. Kontaktné údaje nájdete na svojej RFID karte alebo v aplikácii.

Aká je frekvencia platieb Powerpass?

Mesačne.

Karta Powerpass

Ako môžem získať kartu Powerpass?

V aplikácii Powerpass pri výbere tarify.

Koľko kariet je možné zaregistrovať na 1 vozidlo (vo VW je to len 1 karta na vozidlo)? Čo sa stane, keď auto použijú iní členovia mojej rodiny (je najlepšie mať kartu stále v aute)?

Na jednu zmluvu môže byť len jedna karta. To znamená, že ak chce vaša rodina používať viacero kariet, musíte podpísať zodpovedajúci počet zmlúv. Hoci agregátori v súčasnosti nepovoľujú viacero kariet na zmluvu, do aplikácie bude zavedená funkcia, ktorá vám umožní overovať relácie na diaľku bez použitia fyzickej karty.

Je karta potrebná? Nemôžem použiť aplikáciu len na overenie?

Áno, potrebujete kartu, pretože mnohé nabíjacie miesta ešte nedokážu komunikovať s aplikáciou.

Ako si aktivujem svoju RFID kartu?

Po prijatí karty ju musíte spárovať s účtom v aplikácii Powerpass, aby ste ju mohli aktivovať.

Je karta pripojená k elektrickému vozidlu?

Nie, je pripojená k vášmu používateľskému účtu a zostane s vami.

Ako získam RFID kartu?

Karta bude zaslaná priamo na vašu domácu adresu.

Dá sa karta zablokovať, aby sa predišlo jej zneužitiu, napríklad ak ju stratím?

Ak stratíte alebo stratíte svoju RFID kartu, môže byť zablokovaná v aplikácii Powerpass. V časti „Moje karty Powerpass“ v hlavnom menu vyberte kartu, ktorú chcete zablokovať. Keď vyberiete kartu, zobrazia sa jej podrobnosti a môžete ju zablokovať pomocou „Blokovať kartu“ v spodnej časti stránky.

Ako môžem získať novú kartu, ak stratím tú pôvodnú?

Ak stratíte svoju RFID kartu, kontaktujte prosím skoda-auto.support@elli.eco a požiadajte o novú kartu.

Môžem použiť svoju kartu MSP (Poskytovateľ mobilných služieb) s nástenným boxom?

Áno môžete.

Čo mám robiť, ak sa moja RFID karta nespáruje s aplikáciou?

Za predpokladu, že vaša RFID karta ešte nie je spárovaná s iným účtom, kontaktujte zákaznícku podporu. Kontaktné údaje nájdete v aplikácii alebo na RFID karte.

Je Powerpass k dispozícii v podnikovej verzii pre spoločnosti, ako je CCS karta?

Nie, Powerpass je len pre maloobchodných zákazníkov.

Ako dlho bude trvať, kým dostanem moju kartu?

5 až 7 pracovných dní.

Môžem použiť Powerpass bez karty, napríklad pomocou technológie NFC v telefóne? Je to možnosť, kým čakám na fyzickú kartu?

Powerpass nepodporuje technológiu NFC. Pred prvým nabitím vozidla musíte spárovať fyzickú kartu, aby bolo možné aplikáciu použiť na autentifikáciu na stanici. Aj potom vám odporúčame, aby ste svoju RFID kartu mali vždy pri sebe.